About Me

My photo
i am simple and i am real.this has been my story,and yours too.sometimes,i don't get quite as far as where i wanted.but hey,the journey was always fun.i've learnt a thing or two along the way too.that's what count's right?one thing's for sure,i'll keep setting the bar higher and higher.and i don't have to apologize for being myself. (:

Saturday, January 22, 2011

uh oh backstabber! backoff!





And I'm tired of being friends with FAKE friends, backstabbers. When I hear BRICK BY BORING BRICK, it makes me feel much better. I'm tired of being ignored. When I ignored them, they'll get mad. Everything I do is wrong. I cried almost everyday but they never realize it and I'm sick of it. But then, misunderstanding came between me and my friends. I'm soooo upset.
And maybe one day, when I die, they'll never know.
        I dont trust anyone now except myself.
                                                 
 stay away from me !

tahun 2011 adalah tahun makan makan saya ;)

omg omg ! tahun nie aku gile kuat makan kan.
asyik berasa lapar je. haha always kot.
balik keje mesti kene makan.bangun tido terus cari makanan
dah macam tikus rasenye.
buat keje , mesti kene ade benda untuk dikunyah.
nak jemur baju pun sempat lagi nk kunyah kunyah.
jalan jalan nampak kedai, stop kejap beli jajan byk byk.
beli chocolate byk byk.
waaaa !tapi tak gemukgemuk pun.
ia membuatkan aku lagi nk mkn byk byk.
tension je makan.sedey je makan.
semuanye makan makan dan makan.
 ohh dan baru baru nie.makan malam di uptown bersama family tercinta.
lagi bertambah lah teruja nye aku nak makan.byk nyeee makanan.
huwaaaaaa . ! yummy. saya suka makan ;))

 

Friday, January 21, 2011

i'm addicted to zuma deluxe ;)


game ni dah buat aku jatuh cinta kat si katak tu.
hari hari nak jumpe die.main tembak tembak.
tension je,main game nie.mmg syiok!
rase mcm nk tembak kepala seseorang.
bangun tido,tak mandi terus mengadap game nie.
haha aku memang dah addicted terus nie.
main dan main sampai level 9.
dah habis.sambung balik level 1.
waaaaa.takkn tinggalkn game nie :D

i love you lah zuma deluxe !

Saturday, January 1, 2011

resipi nigella ! ;)

okay mcm biasa , naik tahun baru je.
buat masak masak.best gila.
tahun 2011.buat spaghetti
dan  Raspberry Chocolate Pavlova.
omg.its was awesome ! cake tu lah.terlalu awesome.
haha.sape sangka resipi nigella agak senang untuk diikut.
tgk tgk cake niee. cute sedap pulak tuhh. :D

part 1

part2
 
tadaaaaa.. ! awesome! ;)

Friday, December 31, 2010

hello 2011 ! farewell 2010. ;)

Another fresh new year is here, another year to live! To banish worry, doubt, and fear, or love and laugh and give.



2011 please be awesome ! 


ierah! surprise! ;))

ouh aku tgh termenung.biasalah,fikir byk benda.
tetiba satu msg masuk.
daripada natasya eddie.sape lagi.adik aku yg mengong tulah.
igt kan ape.tapi die just nak bgtau yg die dah nk start pakai tudung.
ahah then aku pun. what?
biar betul? tanye die balik.
ade ke patut die ckp cmnie.
'umm,ntah lah.tgh fikir lagi.'
aishh,ckp mcm keling je.

hari ini teman die beli brg brg skolah yang akan buka tak lama lagi.
tak sangka die akn bertudung pulak bila keluar.heheh
congrats! dia cakap,die dpt inspirasi nk pakai tudung dari aku.
ahah,bangga nye. :DD

natasya eddie! teruskan! syg lah kau. ;)



practical kali kedua ?

practical kali ini tade lah best sgt ,
tak mcm aku expect.
bosan nye takpayah ckp lah.
beza time practical mase sem1.
awh best gila kut!
aku rasa bosan sbb takda keje sgt nak buat,
jalan satu wad je,dah mcm zombie hidup.
mengadap muka staffness dgn muka seposen.
kejap kejap tgk fail patient,kejap kejap tgk ubat.
ishhhh,bosan nye! hari hari kira ubat.bed making.observation.
tak mencabar langsung.
hmmm.nasib lah dpt hospital private.

wuaaaaa..!