About Me

My photo
i am simple and i am real.this has been my story,and yours too.sometimes,i don't get quite as far as where i wanted.but hey,the journey was always fun.i've learnt a thing or two along the way too.that's what count's right?one thing's for sure,i'll keep setting the bar higher and higher.and i don't have to apologize for being myself. (:

Saturday, May 4, 2013

lamanya tak blogging !!

Assalamualaikum,hello,anneyonghaseyo!
agak lama aku tak tengok blog ni.
dah bersarang and berhabuk! fuhhh!
sedihnyeee! hahah maaf semua.aku agak sibuk dah akhir sem
eh cepatkan? yess pejam celik pejam celik aku dah final
soon aku akan jadi bakal staffnurse.insyaallah :)

sumpah aku rindu nak membebel kat sini mcm dulu.
macam2 benda nak campak kat dalam ni
well,sepermegian aku yang agak lama macam2 benda berlaku.
opps ! tapi bukannya aku nak cerita pun semua.hehe
taktahu kenape rini tetibe terfikir nak tgk blog,
igtkan dah mati,hidup lagi rupanye.cuma aku je yang 
taknak singgah.oh please forgive me blog :(

anyways,aku akan cube carry on dengan penulisan aku disini
cuma kalau hilang kejap2 tu faham2 je lah hehe.

adios! i love you lahh :D

P/S: ekspresi muka tak terkata tatkala melawat blog sendiri setelah sekian lama menyepi.macam2 perasaan! hewhew


No comments:

Post a Comment